Schema’s

Bewust pieken naar een van tevoren gekozen wedstrijd

In circa 12 weken wordt door middel van een in het schema opgenomen micro- en maxi-cyclus een trainingsopbouw beschreven. Aan het einde van het schema volgt dan op het juiste moment een supercompensatie (inhaalslag op trainingsbelasting).

Doelgericht werken aan ritme en lichaamsbelasting

Gedurende het volgen van het schema worden variabele factoren zoals het weer, geen zin, of geen tijd in de trainingsbalans uitgesloten. Door het ritme van de elkaar opvolgende trainingen en belasting zal het conditieniveau vanzelf (beter) worden ontwikkeld. De schema’s zijn opgesteld op algemene basis.

Schema’s

Hieronder staan nieuwe schema’s om gericht te trainen naar de Loop van Leidsche Rijn op zondag 3 juni. Voor elk trainingsmoment is een apart schema. Tijdens de gezamenlijke training train je op het niveau dat bij je hoort.

De Loop van Leidsche Rijn (5 KM)

Dinsdag download schema
Woensdag download schema
Zaterdag download schema
Zondag download schema

De Loop van Leidsche Rijn  (10 KM)

Dinsdag download schema
Woensdag download schema
Zaterdag download schema
Zondag download schema

De Loop van Leidsche Rijn (15 KM)

Dinsdag download schema
Woensdag download schema
Zaterdag download schema
Zondag download schema

Nog vragen?

Wil je een schema voor een ander doel of een andere vraag, stuur dan een mail naar info@athletic.nl